[Videorecenze] | F.S. Fitzgerald a K. Cornell - Podivuhodný příběh Benjamina Buttona


Komiksové zpracování Benjamina Buttona je zajímavé, ale neohromí


OBSAH:
↪ Videorecenze na Podivuhodný příběh Benjamina Buttona

RECENZOVÁNO:
↪ F. Scott Fitzgerald a Kevin Cornell - Podivuhodný příběh Benjamina Buttona

Autor článku: EclecticGuy

Sdílej

Přečtěte si taky

Předchozí
Next Post »

2 komentářů

komentářů
7. května 2014 v 12:05 delete

Na tuhle recenzi jsem se těšila, protože mě zajímalo, co na to říkáš. Já to většinou vnímám stejně, že přepracování knihy do komiksu prostě není úplně ono. Lepší je, když je příběh vytvořen přímo pro komiksové zpracování (třeba Zámek & Klíč od Hilla a Rodrigueze je fakt super, to si přečti). :-) Jinak v pozadí opravdu není slyšet žádný šum, to jen můj notebook tady pořád chrčí... :-) Jo a ještě ohledně těch audioknih - můj VLC player je nechce přehrávat. Nevíš, v jakým programu by to šlo spustit?

Reply
avatar
Anonymní
7. května 2014 v 14:31 delete

Komiks jsem nečetla, ale knihu ano a hrozně se mi líbila, F. S. Fitzgerald je jeden z mých nejoblíbenějších autorů. Nicméně ta kresba vypadá fakt zajímavě.

Reply
avatar