[Videorecenze] | Scott Kelby - Digitální fotografie 1


Digitální fotografie vás vtipně naučí základům


OBSAH:
↪ Videorecenze na Digitální fotografii 1

RECENZOVÁNO:
↪ Scott Kelby - Digitální fotografie 1

Autor článku: EclecticGuy

Sdílej

Přečtěte si taky

Předchozí
Next Post »

2 komentářů

komentářů
10. května 2014 v 12:35 delete

Já se přiznám, že jsem nikdy podobnou publikaci na téma tvoření fotek nečetla. Hrozně nerada totiž čtu návody, ačkoli tahle vypadá zajímavě, když říkáš, že není složitě napsaná. Nicméně po grafické stránce by asi mohla být propracovanější... Ze zkušenosti ale vím, že nejlepší je učit se praxí, prostě se toho nebát a začít. A mně osobně třeba také hodně pomáhá prohlížení fotografií. Z těch se člověk naučí úplně nejvíc. Nejlepší je jakákoliv kniha, ve které není nic jiného než fotografie. Je jedno jestli bude o architektuře, módě nebo jídle. Třeba Taschen vydává úžasné knihy, to jsou podle mě ty pravé účitelky... Člověk se jen musí naučit pozorně dívat... :-)
Ale to, že sis tuhle knihu přečetl, tedy znamená, že budeš fotit? To by bylo fakt báječné. Kdyby na Tvém blogu byly k nalezení i fotky, bylo by to už úplně dokonalé... Já se taky pořád učím, ale když budeš chtít, můžu Ti předat něco z toho, co jsem už za dobu, co fotím, vykoumala... :-)

Reply
avatar
Anonymní
7. července 2014 v 12:40 delete

Veroniko jste asi genius a nebo nižšího intelektu a nedochází Vám co kritizujete. Tato kniha je nenásilnou formou a pocí přátelských rad návodem NA CESTĚ K FOTKÁM, KE KTERÝM SE SYSTÉMEM POKUS OMYL VY DOPRACUJETE AŽ ZA NĚKOLIK LET. Ostatní knihy jsou snad schválně psány složitou teorií a nic neříkajícím kecáním a žádná proktická rada. Tato kniha je Váš rádce a průvodce, který vám má dáti praktickou radu a krátké vysvětlení co a proč by jste měla fotit zrovna takto a snímak jak bude takto nafocený snímek vypadat. To se nikde jinde nozvíte. Pája

Reply
avatar